دانلود آلبوم جدید افشین آذری به نام سیگار

بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود آلبوم جدید افشین آذری به نام سیگار

 

آلبوم جدید و زیبای افشین آذری به نام سیگار … با ۲ کیفیت

(آهن
گ،ترانه و تنظیم:علی آذری)


 

 

 

 

 

MP3 320

دانلود کل آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ       دانلود

  1. فریاد
  2. ای دل من
  3. نمیخواستم
  4. سرباز
  5. سیگار
  6. امین
  7. یه امشب و با من بمون
  8. زبونت و گاز بگیر

 

MP3 128

دانلود کل آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ        دانلود

  1. فریاد
  2. ای دل من
  3. نمیخواستم
  4. سرباز
  5. سیگار
  6. امین
  7. یه امشب و با من بمون
  8. زبونت و گاز بگیر

 

WMA 64

دانلود کل آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ       دانلود

  1. فریاد
  2. ای دل من
  3. نمیخواستم
  4. سرباز
  5. سیگار
  6. امین
  7. یه امشب و با من بمون
  8. زبونت و گاز بگیر

 


[ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:دانلود جدیدترین آهنگها,زیباترین آهنگهارادانلود کنید,

] [ 16:52 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه